Zobacz cały wątek

Ojojoj nie liczyłem na taką widownię
Odwiedziłem wczoraj znajomą mieszalnię farb i zmartwiłem się, że taka marka jak Ferrari oferuje zaledwie 10 czy 12 kolorów w swoim asortymencie... zastanawiam się między białym, srebrnym, a może srebrny z lekką nutką niebieskiego?? Stawiam na jasny kolor, gdyż chcę do tego felgi zrobić w kolorze tytanowym albo coś podobnego

Cytat:Wg mnie model wymagający bardzo dużych umiejętności ze strony modelarza, o czym już pisałem, także popatrzę z chęcią.



Oj Model bardzo wymagający i im więcej czasu przy nim spędzam, tym bardziej jestem przerażony w co się wpakowałem

Cytat:Brzmi bardzo prowokacyjnie, teraz dopiero nam pokażesz – nie mogę się doczekać ciągu dalszego relacji.
Mój w dalszym ciągu zalega w magazynie.


A cóż może nadzwyczajnego pokazać taki "średniak" jak ja??
Cytat:Co z tymi częściami jest nie tak? Z dotychczas widzianych relacji wnioskuję, że nie jest z nimi tak źle.


Masz rację - części są jak najbardziej OK wszystko dobrze spasowane, zero nadlewów, śladowe ilości jamek skurczowych. Chodzi mi o to, iż zaczynam model zawsze od pozbycia się wszystkich ramek - przygotowuję wszystkie części z pudła do malowania naraz nie lubię tego etapu i dlatego wole mieć to za sobą

Cytat:Takie szybkie pytanie, na co będziesz kładł karbon ?



Może część kolegów mnie zganić teraz, ale wyznaję zasadę - czego nie widać, tego robić nie trzeba. Karbon... myślę, że położę wszędzie gdzie będzie to konieczne - kabina chyba w całości, komora silnika, pokrywa silnika od dołu (na fotkach zauważyłem, że jest z Karbonu, a będzie ją widać, więc wypada zrobić.

Cytat:Ja swojego niedawno sprzedałem, ale chętnie zobaczyłbym Enzo w kolorze białym lub ciemnogranatowy metallic z pomarańczowobrązowym wnętrzem.


Kolorystyka wnętrza jest również na obecną chwilę tematem otwartym... Enzo ma ten plus, że zanim się dojdzie do kolorystyki wnętrza i budy to jest tyle roboty, że ho ho

Cytat:Aaa, przypomniałem sobie jeszcze, że zamiast kalkomanii dokup sobie metal stickery Ferrari dla uzyskania pełnego realizmu.


Kalki w modelu są dobrej jakości, a w blachach są emblematy ładnie wytrawione, więc chyba zastosuję tę kombinację. (Nie zapowiadają się zakupy u Hiroboy'a - narobiłem sobie zapasów )

Pozdro
Data: niedziela, 22 czerwca 2008, 11:50
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy cywilne - warsztat
Odpowiedzi: 85
Wyświetleń 4659

 

Zobacz cały wątek

Cytat: Jak dla mnie to jest do zrobienia. Kierownica od M5 E39, na allegro można kupić za 800-1200zł, ringi na zegary (jest temat na forum jak je założyć), a co do tapicerki i zmiany kolorystyki wnętrza to proponuje się zgłosić z fotkami pod ten adres:



wszystko ok kolego ale czytaj dokladniej ja to wszystk juz mam w swoim sedaniku chodzilo mi tylko o wstawki drewniane!!!!

To spojrzyj kolego w galerie tej firmy, co robią z deskami rozdzielczymi i panelami środkowymi

no tak ale to znalazlem na allegro
Data: 18 Maj 2008, 14:45
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Tuning & Styling
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 937

Zobacz cały wątek

Cytat: Poza tym design kokpitu i zegarów, to ignorancja stylistów. A może firma zatrudniła młodych designerów, którzy wcześniej nie zaglądali do clio I i II, tylko jeździli całe życie skodą felicją.



Potwierdzam. Gdy weszło Clio III we wrześniu 2005 udałem się do salonu na oględziny. Niestety, natychmiast po zajęciu miejsca za kierownicą przeraziły mnie twarde, rażące plastiki oraz monotonna deska rozdzielcza. Zegary mało atrakcyjne - prostota. Drzwi od wewnątrz dosłownie od Daci. W wyższych wersjach począwszy o ile się nie mylę w Extreme są w miarę ładnie wyprofilowane.

Co wam się tam podoba z szarej kolorystyki wnętrza ?

Clio 2 ph2 ma jakościowo lepsze materiały, miękkie.

Konkurencyjna Corsa D ma przełomowo lepszej jakości materiały jak to przystało na każdy niemiecki wóz i to już w wersji podstawowej 1.0. Niestety, ale to prawda.
Data: 7 Październik 2008, 19:17
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Forum Główne
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 559

Zobacz cały wątek

Witam. Proszę kolegów o pomoc w ustaleniu barwy podłogi tej maszyny. Robię model z Flashback'a 1/48 i w instrukcji jest podany kolor podłogi jak i pozostałych elementów wnętrza grey. W monografi z wydawnictwa "Militaria" nic nie znalazłem na temat kolorystyki więc zajrzałem do wnętrza tego samolotu w grze "IŁ-2" gdzie podłoga jak i parę innych elementów (w tym fotel) jest w jasnozielonym kolorze. Logiczne uzasadnienie istnieje gdyż patrząc z góry kabina zlewała się z pozostałą powierzcznią samolotu. W grze drzwiczki są od wewnątrz kremowe z drewnianym obiciem co nie ma potwierdzenia w fotografiach. Jednak dedukuję że autorzy wykonujący modele w 3D musieli oprzeć się na jakiejś dokumentacji. Instrukcja też wydaje się dokładna bo kolor fotela podzielony jest na szary-oparcie i aluminiowe siedzisko. Proszę o jakąś fachową poradę lub inne sugestie.
Z góry dziękuję.
Data: Sob Sty 21, 2006 6:38 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnictwo: samoloty, ludzie, etc
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 417

Zobacz cały wątek

Cytat: są z wersji od 2003 po lekkim liftingu wnętrza , przy czym poduszka kierowcy jest od wersji przed liftem , powinno być duże logo rovera

Cytat: głowy sobie nie dam uciąć ale takiej kolorystyki wnętrza to raczej nie było
jak szare to szare, jak beż to beż a nie taka nieciekawie wyglądająca tęcza

Cytat: poduszka jest inna niz kierownica jesli chodzi o kolor, co może świadczyć o tym, że była wystrzelona. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi.


faktura materialu na kierownicy i na pokrywie podyszki jest troche inna i to jest normalne bo kto inny robi te elem.Nie mam pewnosci co do tego drewna na boczkach bo w tych 45-tkach (bylo w 400-setkach)ktore widzialem go nie bylo.I mowie to nie czytajac jak wrozka ze zdiecia tylko mam takie auto,kupione w salonie.
Data: Czw Gru 18, 2008 23:20
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Usterki i porady techniczne
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń 526

Zobacz cały wątek

Miałem robić swojego w takich barwach ale postanowiłem pokombinować. W realu uważam,że jest to najładniejsze połączenie kolorystyki wnętrza i nadwozia.
Co do znaczka, to zastanawiałem się jak go obrobić, bo faktycznie jest gruby i w dodatku matowy. Szkoda, że Fujimi nie daje chromowanych części.
Na listwy polecam Ci wykorzystać folię samoprzylepną. Jest w miarę cienka, ładnie błyszczy i nie ma problemu z marzącym się klejem. Tak samo można pobawić się z grillem. Niby niewiele, a napewno polepszy efekt końcowy.
Data: Pią Kwi 04 2008, 15:26
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Warsztat
Odpowiedzi: 32
Wyświetleń 2112

Zobacz cały wątek

Ja z chęcią odpowiem Remont trwa naprawdę długo ale spowodowane jest to kiepskim stanem budynku. Gdy albert upadł sprzedawano wszystko co się dało łącznie z oświetleniem itp. Przez to magazyn był w opłakanym stanie z sufitu zwisały kable od sprzedanych lamp, były dziury w dachu itp. Dlatego na sklepie nie widzisz tego że remont trwa. Etaty są już obsadzone ochrona już przydzielona tylko zakończyć remont, ułożyć moduły i można wykładać towar I tak nie ma się co martwić najprawdopodobniej w tym miesiącu dojdą 2 sklepy Tesco ~ Supermarket zamiast 3 Leader Priceów. Oczywiście tam też niezbędne są remonty ale przeważnie wiązać się to będzie ze zmianą kolorystyki wnętrza i elewacji na zewnątrz budynku.
A co do Tesco po Albercie to trzeba się przejść tam i zobaczyć na kartce kiedy otwarcie
Data: Sob, 06.01.2007, 9:54
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Inwestycje zrealizowane
Odpowiedzi: 67
Wyświetleń 7558

Zobacz cały wątek

Cytat: Bathin- CMK, chociaż dedykowany dla Tamiyi, bardzo fajnie kolaboruje z Dragonem. Zestaw z przedziałem kierowcy i skrzynią biegów wymaga tylko drobnych przeróbek. Co najważniejsze pasuje na szerokośc wanny.


Dzięki, ja i tak mam zamiar dokupić tylko przedział kierowcy z transmisją. Przedział bojowy uzupełnię zamówionym zestawem Cyber Hobby.
A czy zestaw CMK nie oferuje worka na łuski ?
Co do kolorystyki wnętrza to raczej chodziło mi o podłogę i elementy działa.
Pzdr
Data: Wto Maj 15, 2007 8:37 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy wojskowe - warsztat
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń 2478

Zobacz cały wątek

hmm to mam teraz problem bo fajne to radyjko pioneer i nawet ma pilota a do alpiny nie dają. Pioneer troche nie pasuje do kolorystyki wnętrza mojego bmw ale w sumie to mało ważne bo najważniejszy jest dzwięk.

Może ktoś jeszcze zabierze głos w tej kwestii. Czytałem na różnych forach i na naszym też że alpiny są najlepsze i tym się sugerowałem ale teraz już sam nie wiem. Wogóle też się zastanawiam czy kupować takie drogie radio bo po pierwsze nawet nie wykorzystam jego możliwości bo po co mi 3 wyjscia na wzmacniacz jak max to kupie jeden, a po drugie to szkoda by było jakby ktoś mi zwinął takie radio.

No nie wiem może macie jakieś propozycje fajnego tańszego radia tak do 600 zł żeby miało 4x50 bo narazie nie będę miał wzmacniacza.
Data: 2 Czerwiec 2007, 22:20
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Elektronika & audio
Odpowiedzi: 37
Wyświetleń 3277

Zobacz cały wątek

Cytat: ...Kwestia kolorystyki. Holenderskie bizony były malowane na Olive Drab, Dark Green na górnych powierzchniach, przy niemalowanym (a raczej srebrnym) spodzie.
...


Przeglądam zdjęcia (szczególnie dobre w InAction, np. na stronie 33) i cały czas mam wrażenie, że dolne powierzchnie pod kadłubem były jednak malowane. Skrzydła rzeczywiście wyglądają na srebrne (str 34 InAction).

Przy okazji wnętrza - w InAction jest napisane, że wnętrze kabiny pilota wariantów 339C/D było w kolorze Interior Green, choć dla odmiany - dla mnie wygląda na srebrne
Sam zabieram się (niestety powoli) do "trojaczków" Buffalo, w tym do holenderskiego i nie wiem co o tym myśleć.
Pozdrawiam
Przemek Mielcarek
P.S.
Przy okazji - zapowiadany jest F2A-1 ( 1/48 ) przez Classic Airframes
PM
Data: Sob Sty 08, 2005 11:04 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnicze - galeria modeli ukończonych
Odpowiedzi: 25
Wyświetleń 4547

Zobacz cały wątek

Koncern DaimlerChrysler wspólnie z firmą PREFIX, zajmującą się zmianą wyglądu wnętrz pojazdów, stworzył specjalną edycję Vipera, która nawiązuje do kolorystyki i wyglądu skóry węża.

Szczęśliwi nabywcy jednego z 20 samochodów otrzymają w wyposażeniu standardowym m.in. skórzaną tapicerkę dokładnie odwzorowującą kolorystykę i wygląd skóry węża, specjalne elementy dekoracyjne wnętrza oraz emblematy z oznaczeniem "SNAKESKIN VIPER".

Nadwozie pojazdu, oprócz specjalnego lakieru, będzie odznaczało się dostępnymi na zamówienie zaciskami hamulców i felgami lakierowanymi w kolorze nadwozia. Także i tu pojawią się oznaczenia edycji "SNAKESKIN VIPER".

Cena modyfikacji wynosi 23,880.00 dolarów

Źródło: Prefix, fot. Prefix
Data: Pon 27 Lis 2006, 18:32
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Dodge - wiadomości i ciekawostki
Wyświetleń 3107

Zobacz cały wątek

Jak zapewne część Kolegów wie, mam emocjonalny stosunek ( ) do fornirów stosowanych w /8. Na przestrzeni lat produkcji i w zależności od kolorystyki wnętrza, były to m.in. mahoń, palisander czy zebrano lub zwykły orzech (nie czeczot). Ponieważ mnie korcił pewien eksperyment, to postanowiłem na próbę wymienić w jednym zestawie okleinę i zastosować ciekawy fornir cis czeczot. Efekt jest dość ciekawy, rezultat ma taką czerwoną barwę (nie do końca widoczny na zdjęciu) i oczywiście jest bardzo podobny do innych czeczotów używanych w Mercedesach, na przykład do orzecha. Dodam, że tego typu fornir nie występował w /8.

Załączam zdjęcie pokrywy schowka w tym nowym fornirze, może na sezon 2006 założę listwy właśnie z tym fornirem

Pozdrawiam
Data: Czw Mar 16, 2006 10:19 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Forum /8 (W114/115)
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 567
Koncern DaimlerChrysler wspólnie z firmą PREFIX, zajmującą się zmianą wyglądu wnętrz pojazdów, stworzył specjalną edycję Vipera, która nawiązuje do kolorystyki i wyglądu skóry węża.

Szczęśliwi nabywcy jednego z 20 samochodów otrzymają w wyposażeniu standardowym m.in. skórzaną tapicerkę dokładnie odwzorowującą kolorystykę i wygląd skóry węża, specjalne elementy dekoracyjne wnętrza oraz emblematy z oznaczeniem "SNAKESKIN VIPER".

Nadwozie pojazdu, oprócz specjalnego lakieru, będzie odznaczało się dostępnymi na zamówienie zaciskami hamulców i felgami lakierowanymi w kolorze nadwozia. Także i tu pojawią się oznaczenia edycji "SNAKESKIN VIPER".

Cena modyfikacji wynosi 23,880.00 dolarów

Źródło: Prefix, fot. Prefix

Zobacz cały wątek

Budowa świńskim truchtem posuwa się do przodu. Ponieważ maska ma się swoją wielkością nijak to otworu w którym powinna się znaleźć, stwierdziłem że zrobię ją na stałe otwartą, tym bardziej że w zestawie są bardzo fajnie odlane zawiasy ze sprężynami. Idąc za ciosem otworzyłem też tylną klapę.

Na allegro zakupiłem arkusze polistyrenu, a materiałów referencyjnych jest w necie aż nadto żeby porządnie się za to zabrać. Polecam szczególnie aukcje prawdziwych samochodów na ebay.com-kopalnia fotek.
Całą kaste oczyściłem wstępnie ze wszystkich farfochów, pogłębiłem linie podziału i rzuciłem pierwszą warstwę podkładu Tamiya:

Usunąłem też odlane razem z resztą wycieraczki, bo były padaczne i wołały o pomstę do nieba. Nastęnie udałem się po jakiś kolorek dla mojego cudeńka, a że w sklepie nie byłem w stanie podjąć decyzji to kupiłem dwa (dobrze że na dwóch się skończyło bo korciło mnie jak diabli żeby dorzucić Brilliant Orange):

Zdecyduję się chyba na turkusowy, tym bardziej że mam już do kompletu farbkę do pomalowania wnętrza:

Sam w życiu bym nie pomalował tak swojego samochodu, ale za oceanem gusta doczycące kolorystyki aut są nieco odmienne. Czasami to aż mi coś więdnie jak patrzę na ich ablucje kolorystyczne. Alternatywą nadal pozostaje niebieski, w połączeniu z np czerwonym lub białym wnętrzem

Cudny kolorek, na pewno się nie zmarnuje.

To na razie tyle, więcej nie udało mi się przez ten tydzień wyrzeźbić
Data: Wto Mar 13, 2007 12:30 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy cywilne - warsztat
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń 11515

Zobacz cały wątek

Cytat:wiadomo, że malowanie jest największym polem do popisu. Mając na uwadze ze samolot nie był wykorzystywany bojowo i duża część zdjęć pokazuje go całkiem czystego (choć są wyjątki) to zdecydowałem się na taką formę - preshading, lekkie cieniowanie kolorów bazowych , delikatne zapuszczenie linii oraz wash goleni podwozia i wnęk kół. Jakoś oczami wyobraźni nie mogłem zobaczyć tej maszyny pełnej obdrapań, odprysków farby i utytłanej olejem. Poza tym moje umiejętności nie pozawalają mi jeszcze na takie ekstremalne eksperymenty
Co do kolorystyki to opisałem to również w relacji. A zdaję sobie sprawę ile jest tu wątpliwości, dlatego wykorzystałem je tak aby jak najbardziej mnie się podobało. Farby główne to MM authentic odpowiedniki RLM65, 81 i 83(użytego jako 82) wnętrza RLM02 i 66



Miałem na myśli raczej wnęki podwozia i pokryw silnika w naturalnej barwie metalu, bardziej łagodne przejścia między kolorami kamuflażu, efekt cienkich warstw farby kładzionej na goły metal i przede wszystkim typowy dla niemieckich samolotów półmat.
Podstawa anteny pętlowej PR 16 raczej powinna być w kolorze bakelitu, właśnie zauważyłem ten detal.

Jeśli myślisz o He 162 Dragona, to koszmarny model. Spasowanie elementów jest raczej umowne, większość krawędzi łączenia części płatowca wymaga szpachlowania z uwagi na nieostre krawędzie elementów. Linie podziału blach miejscami wydają się mieć błędny przebieg i są zdecydowanie za szerokie.
Sam model o ile pamiętam ma jakieś problemy z kształtem przedniej części kadłuba.
Poza tym, fajny mały samolocik...

Ze starych Dragonów Ta 152 C i H są raczej lepsze niż gorsze. Warto spróbować, szczególnie Ta 152 H jest interesującym zestawem.

Ze świątecznymi pozdrowieniami
Kuba
Data: czwartek, 25 grudnia 2008, 22:36
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 994

Zobacz cały wątek

jak samodzielnie zrobić makietę silnika/uzbrojenie/podwozie itp." należą do prawdziwej rzadkości

iotr Gmurczyk zadał pytanie

Jest to moja próba zanalezienia odpwiedzi.
Modelarstwem para się wielu ludzi, od zdeklarowanych humanistów
/takich jak ja/ po ludzi zawodowo mających kontakt np. z lotnictwem.
Czytanie płaskiego planu czy zdjęcia, a po tem przeniesienie tego na bryłę przestrzenną może być trudne dla tych pierwszych.
Trzeba przecież detale jakoś zwymiarować ,ustalić ich grubości,
powybierać rzeczy istotne i dające się odwzorować w skali.
Na zdjęciu widzimy kłąb rurek, zbiorników nie wiadomo do czego służących /rysunki też są nielepsze/
Kolejną sprawą to malowanie detali, egzeplarze muzealne mają często
kolortstykę prztpadkową, nigdzie po polsku nie ma jakiegoś opisu kolorystyki danych elementów.
Modelarze wykonujący wnętrza na ogół ograniczają się do stwierdzeń
typu =do łoża przykleiłem silnik= bez wdawania się w szczegółowszy opis.
Tu się rodzą pytania " jakiego koloru była gaśnica?.
brakuje opisów i dokładnych rysunków z wymiarami w skali składowych
detali. Już dawno nie widziałem w literaturze modelarskiej, opisu i
rysunkow zaprojektowanego przez siebie modelu lub wykonania konwersji.
Bazuje się więc na tym co i firmy modelarskie nam prezentują
z bardziej lub mniej udanymi instrukcjami obdsługi.
Nie wspomnę otym ,że taki np. P=47 to miał wersje podstawowe B; cC;D
itd. oraz podwersje 15; 22; 25; 30 itd. różniace się wieloma wewnęrtznymi szcegółami i trudno się w tym połapać.
Tak na koniec mam do Ciebie apel, abyś jaeśli to możliwe opublikował Swoje doświadczenia i spostrzeżenia poczynione przy montażu tak doskonałych modeli.

Serdecznie pozdrawiam Jurek
Data: Czw Lut 05, 2004 5:47 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Modelarstwo redukcyjne - plastik
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń 1512

Zobacz cały wątek

Na wstępie dzięki za zainteresowanie.

I już odpowiadam. Oczywiście będę jeszcze malował i brudził całe wnętrze, na ile pozwolą umiejętności...

Bathin- CMK, chociaż dedykowany dla Tamiyi, bardzo fajnie kolaboruje z Dragonem. Zestaw z przedziałem kierowcy i skrzynią biegów wymaga tylko drobnych przeróbek. Co najważniejsze pasuje na szerokośc wanny.

Jeżeli zaś chodzi o zestaw z przedziałem bojowym, to w tym modelu wykorzystuje się tylko około 40 % . Z tego prostego powodu, że nie potrzeba budowac działa, bo Dragon się postarał, ani stawiac ścianki itd.
Co do kolorystyki wnętrza, to wydaje mi się, że ścianki wanny mimo wszystko nie powinny byc w kolorze podkładu. Widac to zresztą na zdjęciach orginalnego wnętrza w tym wątku na PA. Na zdjęciach StuGa wydobytego z Bałtyku też nie widac, aby ściany były aż tak wysoko pozostawione w kolorze minii. Oczywiście nie jestem wyrocznią, i mogę nie miec racji. Wg CMK i mnie tylko płyty podłogowe powinny byc w kolorze minii.
Jeżeli się mylę to proszę wyprowadzic mnie z błędu, najlepiej popierając to jakimiś fotkami.

Posdrófka
P.S.
Radiostacje oczywiście nie są jeszcze pomalowane.
Data: Pon Maj 14, 2007 10:43 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy wojskowe - warsztat
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń 2478

Zobacz cały wątek

oki - widziałem i ja, więc się wypowiem NA TEMAT (tak - dla odmiany )
Kornacki - może wiedzy nie ma imponującej, ale mało też nie wie (na pewno więcej niż ja ), jakoś ostatnio nawet go zaczynam lubić, mimo wcześniejszej niechęci, z Kuzajem ewidentnie jakiś speszony był
Kuzi - chyba przesadnie prezesił, irytowało mnie czepianie się kolorystyki wnętrza (że niby nie może se innego koloru zamówić czy jak??), ogólnie raczej go lubię niż nie, więc bedę nieobiektywny, podobała mi się bardzo podnieta obu (Kornacki ścigający od paru lat i - przede wszystkim - Kuzi, racer od zawsze, kierowca testowy porsche) dźwiękiem i przyspieszeniem ferrari.

Jest jedna rzecz, której po prostu nie mogę w tym programie znieść - opinia ekspertów. Niech sobie w dupę wsadzą "eksperta", który mówi pierdoły i któremu się wydaje, że vw, toyota i skoda są fajne, makarony i francuzy są do dupy, bo tak mu kiedyś kolega na giełdzie powiedział (bo tylko tak sobie tłumaczę to, co czasem słyszę). Ostatnio - gość kupował furacza za 40 tysi, jedna z propozycji - grande punto 1.4, ekspert - ciulate plastiki wewnątrz, nienowoczesny silnik, spore zużycie paliwa, podsumowanie grande punto - niezłe materiały wewnątrz (o niebo lepsze niż w poprzednim punto i co najmniej przeciętne w klasie) i oszczędny, nowoczesny silnik (1.4 z grande punto to zupełnie nowy silnik). W tym odcinku, chyba ten sam ekspert o reńdżu: tarcze hamulcowe mają średnicę 13", czyli tyle, ile całe koło w fiacie grande punto. Grande punto najtańszy ma 15" :549:
Oki - tyle chyba
Data: Wto 26 Gru, 2006
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: MotorSport
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń 796

Zobacz cały wątek

Niestety chyba natrafiłeś na trudny do rozwiazania problem, który odnosi się do wszystkich "pasażerów" przedwojennego lotu. Nie jestem przekonany co do tej kolorystyki z tych współczesnych zdjęć. Ja też mam w planach tego ju i niedawno natrafiłem na album wydany z okazji którejś tam rocznicy Lufthansy z ładnym zdjęciem wnętrza (niestety z pasażerami). Choć zdjęcie jest czarnobiałe to wyrażnie można powiedzieć, że zagłówki są, w odróżnieniu od pozostałej części foteli, jasne (białe, kremowe, jasnoszare ?). Samolot ma też kilka fajnych detali, których nie ma obecnie latająca maszyna (lampki, haczyki na ubrania i półki nad głowami), burty wydają się ciemniejsze. Zrobiłem sobie ksero tej foty ale wyszło marnie.

Spróbuj poszukać czegoś w bibliotekach (może politechnika albo uniwerek). Książka o której piszę stoi na pewno w BUW-ie w wolnym dostępie w dziale transport. W tym samym miejscu znajdziesz opracowania dotyczące polskiego transportu lotniczego przed wojną (niestety zawierają tylko te znane zdjęcia ju-52). UWAGA. Zdjęcie powyżej przedstawia junkersa lufthansy i ne ma żadnej gwarancji, że lotowski był urządzony tak samo. Jak pisali koledzy powyżej był to jednak zupełnie inny samolot.
Co do silników to nie jest dziś łatwo je zdobyć. Mnie się udało kupić ten zestaw tecmodu (jest fajny) ale zapłaciłem za niego sporo więcej niż za sam model italeri. Problem jest też ze śmigłami (trójłopatowe).
Trzymam kciuki za Twojego AKX bo temat bardzo ciekawy. Przy okazji jeśli wygrzebiesz coś ciekawego daj znać. A może któryś z kolegów mógłby powiedzieć coś o kolorystyce wnętrz lotowskich F.13, L-10, L-14, DC-2, F-VII, PWS 24.
Data: Pią Gru 12, 2008 2:45 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnicze - warsztat
Odpowiedzi: 54
Wyświetleń 2832

Zobacz cały wątek

Jestem projektantem wnętrz z doświadczeniem oraz wykształceniem kierunkowym i zapraszam Państwa do skorzystania
z mojej oferty. Wykonuję projekty łazienek, salonów kąpielowych, salonów, pokoi dziennych, sypialni, garderób i innych.
Projekt wnętrza zawiera:
- Inwentaryzację pomieszczenia.
- Spotkanie w celu ustalenia Państwa preferencji, oczekiwań i omówienia szczegółów
- Dobór materiałów (kolekcja płytek, armatura, ceramika łazienkowa, meble, oświetlenie).
- Propozycje układu funkcjonalnego (rzuty i przekroje - widoki ścian).
- Wizualizacje układu funkcjonalnego.
- Pełny projekt składa się z:
* rysunków technicznych
* rozwinięcia ścian, podłogi, sufitów podwieszanych w kolorze
* wizualizacji z rozrysowanym w skali układem płytek, doborem mebli, oświetlenia oraz kolorystyki wnętrza.
* rysunków indywidualnych projektów mebli jeśli są zawarte w projekcie wnętrza
* specyfikacji, czyli zestawienia ilości płytek, elementów ceramicznych, baterii i akcesoriów łazienkowych, mebli, oświetlenia

Możliwość projektu przez internet na podstawie danych i pomiarów przesłanych przez klienta.
Wyceny projektu dokonuję w każdym wypadku indywidualnie. Proszę o kontakt e-mail.
Data: Czw Paź 23, 2008 9:06 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Ogłoszenia drobne
Wyświetleń 361

Zobacz cały wątek

PROJEKTY ŁAZIENEK I SALONÓW KĄPIELOWYCH
Jestem projektantem wnętrz z doświadczeniem oraz wykształceniem kierunkowym i zapraszam Państwa do skorzystania
z mojej oferty.
Projekt wnętrza łazienki zawiera:
- Inwentaryzację pomieszczenia.
- Spotkanie w celu ustalenia Państwa preferencji, oczekiwań i omówienia szczegółów
- Dobór materiałów (kolekcja płytek, armatura, ceramika łazienkowa, meble).
- Propozycje układu funkcjonalnego (rzuty i przekroje - widoki ścian).
- Wizualizacje układu funkcjonalnego.
- Pełny projekt łazienki składa się z:
* rysunków technicznych
* rozwinięcia ścian, podłogi, sufitów podwieszanych w kolorze
* wizualizacji z rozrysowanym w skali układem płytek, doborem mebli, oświetlenia oraz kolorystyki wnętrza.
* rysunków indywidualnych projektów mebli jeśli są zawarte w projekcie wnętrza
* specyfikacji, czyli zestawienia ilości płytek, elementów ceramicznych, baterii i akcesoriów łazienkowych

Wyceny projektu dokonuję w każdym wypadku indywidualnie. Proszę o kontakt e-mail.
Data: Nie Paź 05, 2008 8:11 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Ogłoszenia drobne
Wyświetleń 607

Zobacz cały wątek

Cytat:Trzymam kciuki, żebyś sobie poradził z tym hardcorowym zadaniem...



Dzięki, mam nadzieję że się uda.
Cytat:
Cytat:Człowiek musiał sklejać Czaplę, która się nie sklejała (no, nie i koniec. Tak ją ktoś zaprojektował).


kupiona za 5 funtow w Londynie rok temu niecaly.


Chyba trochę przepłaciłeś.
http://www.modelarstwo.net.pl/samoloty1.html
Tu kosztuje 6,20 ale złotych. No chyba, że chciałeś mieć takiego "zabytkowego"

Fot.7 Porozcinane i poszpachlowane. Choć cięte piłką z żyletki to ubytki były dość spore, a krawędzie poszarpane. W dodatku i tak będzie trzeba przypiłować pod kątem żeby były stery wychylone. Dlatego dałem szpachle, teraz mam pewien zapas materiału.

Fot.8 Jak na dwa dni to już coś, ale póki co trzyma się tylko na taśmę.

Niestety wciąż nie dysponuję niczym nt. kolorystyki wnętrza. Czy możliwe jest żeby burty był w kolorze płótna, a srebrna farba tylko z zewnątrz. Może tak pomaluję dla pewnego urozmaicenia, jeśli nic nie znajdę. Podłogę spróbuje na drewniano, a zbiornik na metalowo. No chyba, że znajdę źródła podające inaczej. No i czas mnie goni, a jestem bliżej początku jak końca.
Data: niedziela, 20 lipca 2008, 23:33
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnictwo - warsztat
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń 970

Zobacz cały wątek

Cytat:

Dosyć nietypowe malowanie Jak będziesz mógł i dasz rade to cyknij fote wnętrza - jestem ciekaw tej kolorystyki
:



Zapraszam tu - fotki wiszą
Data: Nie Lut 25 2007, 11:48
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Warsztat
Odpowiedzi: 39
Wyświetleń 5776

Zobacz cały wątek

Cytat: Wnętrze ciągnika jest żółte z zielonymi szafkami.


Dosyć nietypowe malowanie Jak będziesz mógł i dasz rade to cyknij fote wnętrza - jestem ciekaw tej kolorystyki

Pozdrawiam
Data: Sob Lut 24 2007, 20:24
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Warsztat
Odpowiedzi: 39
Wyświetleń 5776

Zobacz cały wątek

Cytat: Jak dla mnie to jest do zrobienia. Kierownica od M5 E39, na allegro można kupić za 800-1200zł, ringi na zegary (jest temat na forum jak je założyć), a co do tapicerki i zmiany kolorystyki wnętrza to proponuje się zgłosić z fotkami pod ten adres:



wszystko ok kolego ale czytaj dokladniej ja to wszystk juz mam w swoim sedaniku chodzilo mi tylko o wstawki drewniane!!!!
Data: 17 Maj 2008, 19:54
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Tuning & Styling
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 937
W moim poprzednim Golfiku, miałem Pioneer'a i byłem bardzo z niego zadowolony. Oprócz względów estetycznych i dopasowania do kolorystyki wnętrza całego auta był on bezawaryjny podczas całego okresu użytkowania.

Może zatem warto rozwarzyć np.

Zobacz cały wątek

Jak dla mnie to jest do zrobienia. Kierownica od M5 E39, na allegro można kupić za 800-1200zł, ringi na zegary (jest temat na forum jak je założyć), a co do tapicerki i zmiany kolorystyki wnętrza to proponuje się zgłosić z fotkami pod ten adres:
Data: 17 Maj 2008, 19:51
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Tuning & Styling
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 937
Cytat: Wnętrze ciągnika jest żółte z zielonymi szafkami.


Dosyć nietypowe malowanie Jak będziesz mógł i dasz rade to cyknij fote wnętrza - jestem ciekaw tej kolorystyki

Pozdrawiam

Zobacz cały wątek

Mój biały też nie będzie ... co kolorystyki jeszcze nie myślałem.
Narazie skupię się nad zdetlowaniem silnika. Może w tzw "międzyczasie" znajdę jakąś ładną kompozycję kolorystyczną wnętrza z kastą.
Data: Sro Sty 11, 2006 2:02 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy cywilne - warsztat
Odpowiedzi: 77
Wyświetleń 11126

Zobacz cały wątek

W moim poprzednim Golfiku, miałem Pioneer'a i byłem bardzo z niego zadowolony. Oprócz względów estetycznych i dopasowania do kolorystyki wnętrza całego auta był on bezawaryjny podczas całego okresu użytkowania.

Może zatem warto rozwarzyć np.
Data: Wto 17 Sty, 2006
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Off Topic
Odpowiedzi: 117
Wyświetleń 11469

Zobacz cały wątek

co do kolorystyki wnętrza muszę potwierdzić twoje spostrzeżenia, kolorystyka wnętrza jest zbyt ciemna a przez to trochę smutna, nie podoba mi się tez materiał z którego jest wykonana kierownica, w starej jest lepiej pod tym względem, co do starej "2" to mnie zaskoczyłeś wcześniej ktoś na forum cytował raport w którym "2" wypadła słabo, chociaż ja w swoim egzemplarzu nie miałem żadnych problemów.
Data: 18 Lis 2008 | 11:02
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: 2 / 121
Odpowiedzi: 80
Wyświetleń 2582

Zobacz cały wątek

Założenia

Pan polecił pana i tak doszło do mnie zlecenie aby wykonać kolumnę centralną do hi-endowego zestawu kina domowego dla pewnego starszego pana.
W założeniach miał być to głośnik ,który będzie idealnie pasował do wnętrza niedużego pokoju wypełnionego antycznymi meblami i starymi dziełami sztuki.
Kiedy otrzymałem zezwolenie aby zaszaleć w kwestii materiałów i wykończenia bardzo mnie to ucieszyło.
Niestety starszy pan parę dni później zmarł jednak mając w kieszeni zaliczkę , szkice i część materiałów postanowiłem wykonać kolumnę do końca.

Budowa:

Kolumna wykonana jest z 22 milimetrowej prasowanki piniowej (podobne do sklejki jednak wykonane na kleju rybnym na gorąco) to góra, dół i boki
Przód oraz tył to lita deska z pini odpowiednio 2,6 cm i 1,5 cm
Do połączenia elementów nie było mowy o wykorzystaniu żadnych śrub , wkrętów itp.
Całość połączona jest na 2cm kołkach sosnowych i klejone na gorąco klejem rybnym
To trwało chyba najdłużej ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w pracy z tym klejem.
Parę dni po tym jak cała obudowa była już gotowa odwiedził mnie znajomy zajmujący się renowacją antycznych mebli.
Przyniósł ze sobą małą deseczkę z prawdziwego hebanu ,z której wykonałem przednią maskownicę. Przyniósł tez politurę terpentynową którą postanowiliśmy pokryć całą obudowę.
Efektem jest świetne uwidocznienie naturalnej kolorystyki drewna pini.

Głośniki , kable itp

Na przetworniki postanowiłem wybrać 2x7cm szerokopasmowy produkt firmy Vifa (generalnie dla tego że miałem je w magazynie:))
Okablowanie wykonane jest kablem OFC 2,5mm firmy alphard ( mysle ze to nawet przerost formy nad treścią)

Niestety w tym momencie zabrakło funduszy i pomysłów więc terminal jak i port BR to produkty niefirmowe.

Odsłuch :

Tony średnie są wyraźne i czyste, soprany melodyjne i nie krzykliwe.
Kolumna gra o niebo lepiej niż większość produktów klasy średniej (JBL, Infinity itp)

Konkluzja:

Myślę ze udało mi się podołać postawionemu wyzwaniu. A w jakim stopniu oceńcie sami.

Cennik:
Drewno (sklejka+ deska) 135zł (musiałem niestety kupić cały arkusz + deska calowa gratis)
Klej - 64zł
politura - zdobyczna 0zł
głośniki ~150zł
kable, porty, BR, wata stalowa ścierna itp 35zł

SUMA = skromne ~385zł

PS.Głosnik aktualnie wystawiony jest na allegro
Data: 2007-03-16, 00:11
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: WŁASNE konstrukcje elektroakustyczne
Odpowiedzi: 35
Wyświetleń 6661

Zobacz cały wątek

Tomek, a ja nabiłem się przy okazji swojego modelu na problem kolorystyki wnętrza.
Czy kadłub za płytą pancerną był malowany?
Jeśli tak to odkąd (w sensie od którego miejsca).
Może nie był malowany?

Przyznam, że coś czuję podskórnie, że w mojej dziewiątce skopałem sprawę...
Data: Wto Lis 15, 2005 11:19 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnicze - warsztat
Odpowiedzi: 58
Wyświetleń 7114

Zobacz cały wątek

Lubię swojego CZ3 /1,3/ 2005, zrobiłem 49 000 tys., ale zawsze miałem ochotę na zmianę, uzupełnienie kolorystyki wnętrza. Jest w nim trochę szaro /wersja INFORM/. Czy macie u siebie jakieś dodatki, albo pomysły? Podpowiedzcie mi . Dziękuję!!!

Aha! Bardzo pomogła mi dyskusja na temat zagazowania Colta. Koniec z moim wahaniem : założyc nie założyc } Zostaję przy benzynie.

Pozdrawiam!!
Data: 29-08-2007, 17:15
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: [04-XX]Colt CZx
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 940

Zobacz cały wątek

Cześć

Ciesze się ze model się podoba

szczególnie utkwiły mi w pamięci wnęki podwozia - ciekaw jestem, jak z tym sobie poradziłeś.


Z głównymi nie było problemu bo ich nie ma ;-) a tak jak opisałem w relacji z budowy wykonałem w nich tylko ścianki boczne, konsekwencją ich wstawienia była konieczność skrócenia mechanizmu zamykania komór podwozia głównego. Z przednią natomiast była niezła jazda, gdyż ten element wymagał jednoczesnego spasowania w kadłubie wnęki przedniego podwozia, kabiny pilota i przedniej wręgi wraz z silnikiem. Ciężko było ale po kilku próbach udało mi się to wkleić, choć z lekkim przekrzywieniem, boczne ścianki wnęki potraktowałem kolejnymi paskami polistyrenu 0,25mm i zaszpachlowałem , tak ze tego przekrzywienia we wnęce nie widać (albo prawie nie widać ;-) )

Sam fakt zmontowania tego zestawu zasługuje na spore uznanie. Gratuluję!
Model jest fajnie i czysto wykonany (znowu podziwiam, mając w pamięci wygląd zestawu)


dzięki, a za kolejny starszy produkt lotniczy Dragona pewnie nie prędko się wezmę, choć w magazynie mam jeszcze Salamandrę (niestety z uszkodzonym oszkleniem), a wstępne przymiarki na sucho ukazują podobną katorgę

chociaż z malowaniem mogłeś nieco poszaleć
Kilka uwag może dotyczyć kolorystyki, ale to już było opisywane więc nie ma sensu się powtarzać.


wiadomo, że malowanie jest największym polem do popisu. Mając na uwadze ze samolot nie był wykorzystywany bojowo i duża część zdjęć pokazuje go całkiem czystego (choć są wyjątki) to zdecydowałem się na taką formę - preshading, lekkie cieniowanie kolorów bazowych , delikatne zapuszczenie linii oraz wash goleni podwozia i wnęk kół. Jakoś oczami wyobraźni nie mogłem zobaczyć tej maszyny pełnej obdrapań, odprysków farby i utytłanej olejem. Poza tym moje umiejętności nie pozawalają mi jeszcze na takie ekstremalne eksperymenty
Co do kolorystyki to opisałem to również w relacji. A zdaję sobie sprawę ile jest tu wątpliwości, dlatego wykorzystałem je tak aby jak najbardziej mnie się podobało. Farby główne to MM authentic odpowiedniki RLM65, 81 i 83(użytego jako 82) wnętrza RLM02 i 66
Data: czwartek, 25 grudnia 2008, 19:06
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 994

Zobacz cały wątek

Naprawdę super! Bardzo eleganckie. Osobiście wolę ciemne forniry i sądzę, że wyglądały by jeszcze lepiej np. w jakimś palisandrze, ale to oczywiście kwestia co kto lubi. No i oczywiście kolorystyki wnętrza, a widzę, że przynajmniej do podłogi pasują

Mam pytanie jak robiłeś frezy po AKX? Kończę monitorki na tych samych przetwornikach i jedyne co mi zostało to właśnie te frezy.
Data: 2008-12-18, 13:29
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: WŁASNE konstrukcje elektroakustyczne
Odpowiedzi: 39
Wyświetleń 4564

Zobacz cały wątek

:):)
@co to kolorystyki wnętrza - kwestia gustu
@co do plastików przy halogenach - hm...myslałem, że tak ma być (no ale nikt nie powiedział, że się znam)

Podsumowując....samochód robiony, składany, bity... nie to czego szukam.
A szkoda, bo oznacza to, że dalej będę musiał szukać rekina...:(

Dzięki za pdpowiedź...
Pozdrawiam
Data: 01-06-2007, 10:55
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Chcę kupić Galanta!
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń 1942

Zobacz cały wątek

Hej!

Kupiłem dzisiaj Sd.Kfz.234/2 "PUMA" Dragona. Niestety w instrukcji nie ma żadnych informacji na temat malowania wnętrza (a takowe można wykonać, przynajmniej w okrojonej wersji). Czy ktoś z Was mógłby mi pomóc? Chciałbym zrobić środek tego pojazdu, ale jeśli nie znajdę informacji dotyczących kolorystyki dam sobie spokój, zamknę włazy i tyle. ;)
Data: środa, 30 kwietnia 2008, 23:00
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pojazdy wojskowe - rzeczywiste
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 448

Zobacz cały wątek

nr lakieru jest na naklejce na słupku prawych drzwi, w jajku w drugim rzędzie pierwszy nr kolorystyki wnętrza, drugi nr typ obić tapicerskich, trzeci nr orginalnego lakieru
Data: wtorek, 6 maja 2008, 21:35
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Pytam
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 125

Zobacz cały wątek

głowy sobie nie dam uciąć ale takiej kolorystyki wnętrza to raczej nie było
jak szare to szare, jak beż to beż a nie taka nieciekawie wyglądająca tęcza
Data: Sro Gru 17, 2008 21:33
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Usterki i porady techniczne
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń 526

Zobacz cały wątek

Witam.
I oto się stało 20 czerwca 2005 r. odebraliśmy lancerka z silniczkiem 1.6. Auto wydał nam oczywiście Jackie.

Wątek zamierzałem założyć dopiero po pierwszych kilku tysiącach kilometrów, ponieważ chciałem (i nadal chcę) być obiektywny. Nie chciałem niesłusznie krytykować niektórych rozwiązań zastosowanych aucie, które same w sobie nie są złe, lecz wymagają zwykłego przyzwyczajenia np. sterowanie pracą wycieraczek – dźwigienka do góry – pojedyncze zmycie szyby, - dźwigienka w dół – kolejne biegi pracy wycieraczek (w poprzednim aucie dokładnie odwrotnie), skokowa regulacja kąta oparcia fotela kierowcy – w połączeniu z regulacją wysokości siedziska w końcu da się znaleźć wygodną pozycję za kółkiem (w poprzednim aucie płynna regulacja) itp. itd.
Z tymi „nowościami” zwyczajnie się oswajamy i jak mawia Bob Budowniczy „Damy radę!!!”

Zalety auta:
-wygodne fotele (przynajmniej na krótkich trasach, w długiej jeszcze nie byłem)
-duże lusterka wsteczne
-do kolorystyki wnętrza zwyczajnie się przyzwyczaiłem i już jest ok
-umiarkowane zużycie paliwa: w mieście 7,2 – 7,6 l/100km – jeżdżę raczej poza godzinami popołudniowych korków i staram się omijać centrum. Salon i serwis Jackiego mijam ok. 2-4 razy dziennie i wygląda na to, że mogę tam być częstym gościem... (ale bez paniki może rozejdzie się po kościach).

Wady auta – no właśnie... Teraz mniej optymistyczna część wątku.
Przy przebiegu 800 km (słownie: osiemset kilometrów !!!) doszło do wycieku oleju z silnika. Miejsce wycieku dokładnie wytarłem do sucha, po kolejnych 250 km znów mokro. Może ktoś z was miał podobny problem w swoim aucie (silnik 4G18)? Zaznaczam, że silnik do tej pory nie był wkręcany na wysokie obroty, a auto było docierane zgodnie z instrukcją obsługi i wskazówkami sprzedawcy.

Jak widać pierwsze wrażenia z eksploatacji auta nie są pozytywne (ja pierdziu powinienem chyba zostać dyplomatą). Tym bardziej, że miało być tak pięknie - „te auta się nie psują”, „japońska jakość” itp. itd. W środę jadę do serwisu. To czego się obawiam to „fachowość” aso – dotychczasowe doświadczenia i artykuły w prasie robią swoje. Jackie będzie wiec miał możliwość łamania stereotypów nie tylko w necie, ale także w realu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie ukrywam, że do serwisów podchodzę z bardzo bardzo umiarkowanym zaufaniem. Pocieszam się, że na pozytywne opinie użytkowników forum serwis w B-stoku musiał sobie uczciwie zapracować i jakoś to będzie.

Na koniec zacytuję jeszcze moją żonę – „Mówiłam było trzeba kupić Hondę, Forda albo nawet Fiata”. Obecnie szukam kontrargumentu, żeby nie wyszło, że „zna się” na autach lepiej ode mnie. Jeżeli macie jakieś propozycje to walcie jak w dym. A Fiacik SC 1.1, którym kiedyś pomykaliśmy to była bryka - przez 40tys. km miał wymieniony jedynie amortyzator przy 13tys i zaraz po odbiorze dostawiony zbiorniczek spryskiwaczy – bo jak się okazało w fabryce zapomnieli założyć (fakt autentyczny poświadczony wpisem w książce gwarancyjnej).

O dalszym rozwoju wydarzeń będę informował.

Pozdrawiam
Data: 07-07-2005, 21:25
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Lancer Ogólne
Odpowiedzi: 47
Wyświetleń 3463

Zobacz cały wątek

Cytat: co to kolorystyki wnętrza - kwestia gustu


no nie zupełnie gustu. Chodzi o niekompatybilność tych elementów. Pochodzą od różnych modeli, tak jak cały ten składaczek
Data: 01-06-2007, 22:50
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Chcę kupić Galanta!
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń 1942

Zobacz cały wątek

drewno pasowało do kolorystyki wnętrza, zwłaszcza do tej skóry ale srebro tez może fajnie wyglądać , najważniejsze że Daniel zadowolony
Data: Czw Lis 20, 2008 11:02 am
 
Wątek: Zobacz temat
Dział: Nasze auta
Odpowiedzi: 230
Wyświetleń 4721